ponedjeljak, 12. listopada 2015.

Mora se naprijed, dalje poć

Ja sam koji jesam

Sve što je bilo - bilo je. I to je sasvim logično. Sve ono što si prije činila formiralo je tebe, jednu jedinstvenu, neponovljivu i pravu tebe. Nije bitno jesu li činila neke sramotne stvari ili si pak bila dobrica od čovjeka. Glavno je da sada shvaćaš tko si i što si, što želiš.

Ali zapamti: ne budi pohlepna i sebična.
Možeš htjeti, ali poželi i dobre stvari za druge; a ne samo za sebe.

Svaki dan ti je nova prilika da ostvariš ono o čemu sanjaš već dugo. Samo je pitanje želiš li ti to zaista toliko jako. Budi borac, i ne dopusti da ti netko uspije nametnuti svoje mišljenje i stavove i da ih olako prihvatiš. 

Imaj stava i stila!

Nije zašto, nego kako

Moji roditelji su me to naučili. Uvijek tražimo nekog krivca, umjesto da se suočimo s problemom. Ne pitaj se zašto je netko to učinio, zašto se tako ponaša, nego kako to da se netko tako ponaša. Što je to što ga je natjeralo da tako postupi. Svatko griješi, griješiti je ljudski. Stoga pokušaj razumijeti drugoga, a ne ga napadati. Svi smo mi ljudi, zar ne?

Nema komentara:

Objavi komentar