petak, 6. studenoga 2015.

Iznenađujuće dobar osjećaj

Što glumiš, neku biljku? Ne razumijem te, zaista.
Čak su biljke produktivnije od tebe, proizvode kisik. A što ti činiš?
Proizvodiš ugljikov dioksid za njih. Baš si srce.



Izvadak iz moje Knjige Dobrih Stvari, 19.8.2015.

Znam točno što me tada pralo:



"Teško je ostati pozitivan u današnje vrijeme kada negativa vodi glavnu riječ. Novine, mediji, internet, sve to pokazuje većinom lošu stranu svega.

A ja?

Evo, nisam upala u dom, što me i ne iznenađuje.
Trebala bih tražiti stan. A i treba mi laptop.
U stvari ne stan, nego sobu. Jednokrevetnu.

Ali to nema veze. Važno je da ostanemo svoji.
Važno je da kažemo sve što nas muči (ne kukati!).
Na taj način ćemo si olakšati sve.

I hej, Mala! Slušaj ljude. Slušaj što govore i zauzmi stav.
Kažu da imaš karakter.
Isto tako kažu da ako govoriš o sebi u 3. licu, da si spreman za ludnicu.
Ali nema veze.

Ne daj sa te išta spriječi. Ne zaboravi što želiš.
Brini o sebi, ne jedi previše slatkoga.

Najvažnije, budi fer prema drugima, ali i prema sebi.

Uči. Budi pametna.
Sredi se. Budi lijepa.
Nauči. Budi mudra.

Pleši. Pjevaj.
Vrijeme ti je ograničeno.

Hoćeš li uspjeti obaviti sve prije nego li istekne vrijeme?"

Nema komentara:

Objavi komentar