utorak, 9. svibnja 2017.

To tako treba bit

To valjda treba tako bit.

Valjda je to neki zakon koji fizičari još nisu shvatili.
To je zakon života.
Valjda neka karma. Nešto je.

A ja ga volim. I volim kako me voli. I kako me gleda. I kako je pažljiv i obziran.

I srce mi je puno. I ništa mi više ne treba. Imam sve---




To valjda tako treba bit.
A zahvalna sam svemu. Što imam. Što jesam. Gdje sam.

A valjda tako kad sidugo sretan i kad ti ide, a tvojima ne, i kad ih pokušavaš uvjeravati da je sve dobro, da se osvrnu oko sebe, da stanu na loptu -- valjda i tebe spopadnu svakakve misli, budeš tužan , pa tebe tješe..

To valjda tako treba bit. Nije zakon akcije i reakcije, ali je nekakav zakon.
I sve se događa s razlogom. Sve je ciljano i okrenuto tako da naučiš, shvatiš, probaš, ideš dalje...

Valjda...
 

Nema komentara:

Objavi komentar