četvrtak, 10. prosinca 2015.

Ciklus



Energija kruži, tako barem kažu.
Treba mi malo energije.
Odakle da je iscrpim? Kako da se napunim?
Nisam zadovoljna. 
Trebam li biti?

Kako? Kako da ispravno postupim?
Ne želim glumiti.
Nešto mi smeta.
Iako osjećam neku toplinu oko srca,
nešto tu nije u redu.

Toplina, ta neka žuta boja oko srca moga,
zapetljana je 
sivim konopcem
i samo se plete,
i plete...

I nikako da se riješim tog konopca
koji me guši
koji me veže tako
da me čini bespomoćnom
i odvojenom od ostatka svijeta.

Možda je moja energija
zapela na putu do boljeg "ja"
kada je shvatila
da postoje
i drugi

I da tu energiju treba podijeliti
a ne samo sebično čuvati
za sebe...

A ja sam je dobila
ja je posjedujem
i ne dam je
jer je moja
jer je to jedino što je u meni vrijedno

Pa me strah da ne postanem
bezvrijedna
Iako duboko u sebi znam
da samo lažem sebe
i da vrijedim nešto

Ali jednog ću dana i ja
predati to žutilo
kada dođe netko
dovoljno hrabar
da otpetlja 
to sivilo

Samo još ne znam
da krenem u potragu
ili da čekam
jer nikada nisam bila
uspješna u potragama

Možda je vrijeme da se izvježbam?


_______________________________________________________


U snovima Čuvam tvoj trag

Nema komentara:

Objavi komentar